HTML

Ötletes Blog - Ötletek és Hírek

Ötletek, hírek és újdonságok, amikről tudni szeretnél. Ez nem egy olyan blog, ami egy témával foglalkozik...az Ötletes Blog minden témát érint, legyen az bármi!

Őket ajánljuk

ÖKO Takarítás

Egy családi vállalkozás, megy környezetbarát takarítás keretében végez mindenféle tisztítási munkálatot. Irodák, lakások, intézmények takarítását egyaránt vállalják, munkájukat minőségi gépekkel/eszközökkel végzik.
Weboldal: www.okotakaritas.hu

Tesz-97 Kft.

Egy sok éves tapasztalattal rendelkező, megbízható dabasi cég, amelynek fő profilja a kiváló minőségű cserepeslemez, trapézlemez, és szendvicspanel gyártás.
Weboldal: www.tesz97.hu

WebOrigin weboldal készítés

Profi weboldal készítés Budapesten rövid határidőn belül cégeknek és vállalkozásoknak. Villámgyors, biztonságos, mobilbarát, és nem utolsósorban keresőbarát weblapok készítése.
Weboldal: www.weborigin.hu

PC Guru

Informatikai blog friss hírekkel a legújabb hardverekről és szoftverekről.
Weboldal: pcguru.blog.hu

Papírtáska Shop

Rövid határidővel készítenek egyedi grafikai elemekkel ellátott papírtáskákat. Ha papírtáska, akkor Papírtáska Shop!
Weboldal: www.papirtaska-shop.hu

Karikagyűrű Bolt

Ha el szeretnéd jegyezni kedvesed, vagy csupán egy ékszerrel lepnél meg valakit akkor íme egy karikagyűrű bolt széles választékkal.
Weboldal: www.karikagyuruk.eu

Egészség-Gyógyászat Blog

Terjedelmes egészségügyi blog számos hasznos cikkel egy egészségesebb életért.
Weboldal: egeszseg-gyogyaszat.blog.hu

Ötlet tartalomjegyzék

Ötletes Feedek

Miután vége van egy bulinak, vagy csupán éjjel kell hazamennem valahonnan a haverokkal, mindig elgondolkodom (elgondolkodtam) azon, hogy melyiket vegyem inkább igénybe és miért, de ma már egyszerű a döntés. Szerinted melyik a jobb?

Az éjszakai BKV-val rendkívül meg lehet szívni legalábbis én, és számos ismerősöm jól megszívta az éjszakai járatokkal. Mint tudjuk Magyarországon előszeretettel szedik le a megállóban lévő táblákat a huligánok, főleg az éjszakai járatokét tapasztalataim szerint, tehát magadtól kell kitalálnod, hogy melyik busz a jó neked. Egy éjszakai bowlingozás után a haverjaimmal 1 órát álltam a csepeli Iskola Téri megállóban, mire hajlandó volt jönni egy busz (ebbe a buszmegállóba csupán két busz áll meg, és nekem mindkettő jó elvileg, mert elvisz addig a megállóig, ami nekem tökéletes). Persze egyértelmű, hogy felszálltunk a buszra 1 óra várakozás után gondolván, hogy ez már biztos a jó busz gondolkodás nélkül felszálltunk. A felszállás után a busz belsején, pontosabban a busz lakóin egyáltalán nem lepődtünk meg, 3 hajléktalan, és számos részeg fiatal, akik valami érthetetlen dalt énekeltek. A buszvezető fülében fülhallgató volt, szóval gondoltuk nem zavarjuk az éjszakai műszakában, ezért leültünk valahova, és meglestük a táblát ami a megállókat mutatja. A tábla félig tele volt firkálva, persze pont a szám volt lefirkálva, amely mutatná, hogy ez melyik busz megállóit mutatja, de ott volt az az utcanév ahova szerettünk volna elérni a többiekkel, juhé! A busz járását már pontosan ismertem, azonban egy helyen pontosan az ellenkező irányba kanyarodott le, és a Lurdy felé kezdett menni a Soroksári úton. Azon nyomban odamentünk a buszvezetőhöz, mire ő azt mondta totál nyugodtan: "ez az éjszakai busz nem visz el a *Baross utcába...". Nah remek leszálltunk a kövi megállónál, és megkezdőtött a maraton gyaloglás, miközben feltettük magunknak a kérdést: ki a felelős ezért ami történt? A buszvezető, amiért az MP3 lejátszóját babusgatja vezetés közben, vagy a részeg fiatalok akik amit tudnak, azt megrongálják Budapesten, vagy lehet hogy mi, amiért megbíztunk az éjszakai járatokban? Egy biztos, amíg kerek a Föld, addig én nem utazok éjszaka BKV-val az tuti.

A belvárosban rengeteg taxi áll rendelkezésedre, ott ülnek a kocsijukban majdnem egész éjszaka, csak azért, hogy téged elvihessenek valahova (persze pénzért). Már jó pár alkalommal ültem taxiban, és a vezetők egyáltalán nem voltak flegmák (ellentétben a BKV driverek 90%-val), sőt még mikor odaértünk a célhelyszínre ők kérdezték meg, hogy pontosan hol tegyenek ki (nem mintha ez nem lenne természetes). Ezután jön a fizetés, ami elsőre nagy összegnek tűnhet, de ha belegondolunk mégsem az. Tegnapelőtt este a haverjaimmal a B7 szórakozóhelyen voltunk a belvárosban, és onnan akartunk hazajutni Erzsébetre. Kerestünk egy taxit, amibe 5-en is elférhetünk, és a taxis elvitt minket az általunk megszabott helyre. Mivel öten voltunk, így megoszlott az ár, ami 3000 Ft volt. Osszuk csak el öttel, és hamar rájöhetünk, hogy mennyivel jobban megéri taxizni, mint a buszozni éjszaka. A buszra talán órákat kell várni, tele van részegekkel, maga a busz iszonyatosan büdös, a vezető sz*rik az összes utasra mert ő fáradt, míg a taxi sokkal gyorsabb, egyáltalán nem büdös, és a vezetők eddigi tapasztalataim szerint mind kedves ek voltak. Egy buszjegy 300 forint, tehát ha át kell szállnod egy másikra a haverjaiddal, akkor kijön ez az összeg, amit mi tegnapelőtt este fizettünk a barátaimmal. Ezek után Kedves Olvasó te melyiket választanád?

Napközben természetesen én is a BKV-t használom, nem akarom fikázni egyáltalán, de lényeges különbség van az éjszakai és a nappali buszozás között. Ha valaki nem ért velem egyet az nyugodtan írjon levélbe, mert kiváncsi vagyok a véleményekre!

Címkék: bkv taxi tömegközlekedés szállítás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.