HTML

Ötletes Blog - Ötletek és Hírek

Ötletek, hírek és újdonságok, amikről tudni szeretnél. Ez nem egy olyan blog, ami egy témával foglalkozik...az Ötletes Blog minden témát érint, legyen az bármi!

Őket ajánljuk

ÖKO Takarítás

Egy családi vállalkozás, megy környezetbarát takarítás keretében végez mindenféle tisztítási munkálatot. Irodák, lakások, intézmények takarítását egyaránt vállalják, munkájukat minőségi gépekkel/eszközökkel végzik.
Weboldal: www.okotakaritas.hu

Tesz-97 Kft.

Egy sok éves tapasztalattal rendelkező, megbízható dabasi cég, amelynek fő profilja a kiváló minőségű cserepeslemez, trapézlemez, és szendvicspanel gyártás.
Weboldal: www.tesz97.hu

BiztosításOK

Díjszámítás casco kalkulátorral: hasonlítsa össze több biztosító ajánlatát a honlapon található casco biztosítás kalkulátor segítségével, és válassza ki az Ön számára legkedvezőbbet!
Weboldal: www.biztositasok.hu

Csillag Születik rajongói oldal

A Csillag Születik harmadik szériájának nem hivatalos rajongói oldala, melyen megtalálhatók a versenyzők produkciói, és az egyes előadásokon elért pontszámuk.
Weboldal: www.csillagszuletik.org

Online Könyv

Egy portál, ahol kibontakoztathatod írói tudásod, és ingyen olvashatod más amatőr írók alkotásaid. Ha szeretnéd letesztelni írói/költői képességeid, akkor Online Könyv!
Weboldal: www.online-konyv.hu

PC Guru

Informatikai blog friss hírekkel a legújabb hardverekről és szoftverekről.
Weboldal: pcguru.blog.hu

Papírtáska Shop

Rövid határidővel készítenek egyedi grafikai elemekkel ellátott papírtáskákat. Ha papírtáska, akkor Papírtáska Shop!
Weboldal: www.papirtaska-shop.hu

Karikagyűrű Bolt

Ha el szeretnéd jegyezni kedvesed, vagy csupán egy ékszerrel lepnél meg valakit akkor íme egy karikagyűrű bolt széles választékkal.
Weboldal: www.karikagyuruk.eu

Egészség-Gyógyászat Blog

Terjedelmes egészségügyi blog számos hasznos cikkel egy egészségesebb életért.
Weboldal: egeszseg-gyogyaszat.blog.hu

Ötlet tartalomjegyzék

Ötletes Feedek

Akik fogyni kívánnak, azoknak a szobabicikli a leghasznosabb kondigép. Persze nem csak a szobabiciklivel fogyhatsz ha tekerni akarsz, a rendes kerékpár is ugyanezt nyújtja, azonban ott még friss levegőhöz is jut szervezeted. Mivel tél van, ezért gondoltam, hogy a szobabicikliről ejtek inkább pár szót...

Az első használat a szobabicikli esetében az ülés magasságának megfelelő beállítása, olyan magasra állítsuk be, hogy ülés közben a térdünk enyhén behajlított legyen, és ne legyen teljesen nyújtva. Igyekezz ne csak a térded, hanem a bokád is használni a tekeréshez. Íme egy edzésterv, hogyan érdemes a szobabiciklivel bánni:

Otthoni szobabicikliAz első rész nyílván a bemelegítés (5 perc), amely a gimnasztikus gyakorlatokat foglalja magában, ilyen például a bokakörzés, térdkörzés. Ha végeztünk a gimnasztikával pattanj fel a szobabiciklire, helyezkedj el a lehető legkényelmesebb pozicióba (és aludj...), és könnyű ellenálláson kezdd el hajtani a csodaszerkezetet 4-5 percig. A második fázis a kis emelkedő (5 perc), itt növelni kell a bicikli ellenállását (mikor már érzed, hogy térdeit összhangba kerültek a szobabiciklivel), érezni fogod, hogy mintha egy kisebb emelkedőn kéne felhajtanod. Ezután jöhet a gyorsítás (3-4 perc), csökkentsd az ellenállást, de mégis tekerj gyorsabban. Nem kell a maximális sebességre törekedni, a lényeg, hogy 70-80%-ban teljesíts. Ha ez is sikerült, akkor most jön egy sokkal komolyabb rész, a hegymenet (3-4 perc), ahol garantáltan lefagy a mosoly az arcodról :) itt az ellenállást addig fokozd, amíg nem érzed úgy, hogy egy meredek emelkedőn kell feltekerned. A mozgás ebben a fázisban természetesen lelassul, a combodban kisebb fájdalom érezhető. Ha ezzel is sikerült végezned, akkor térj vissza a sík terepre, ez a pihenés (3-5 perc) fázisa. Tekerj lassabban, hogy az izmok meglazuljanak, majd egy végső megerőltetésként, egy sprint (3 perc) ajánlott. NE pattanjunk le rögtön a szobabicikliről amint végeztünk a sprintes fázissal, fontos az izmok végső ellazítása, ezt pedig egy gyengébb, a bemelegítéshez hasonló tempójú 5 perc fejezi be, ez a levezetés fázis.

Ha ezt a gyakorlatot két, vagy három naponta elvégzed, akkor garantált az izmos vádli, az izmos comb, és a súly csökkenése ha súlyosabbak vagyunk a kelleténél.

Címkék: sport egészség fogyás testépítés fitness szobabicikli

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://otletes.blog.hu/api/trackback/id/tr441763890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.