Kinek van igaza? Az iroda takarítás alkalmazottjai között, és a cég alkalmazottjai között gyakran szoktak félreértések adódni. A takarítást végző alkalmazottaknak a feladata, hogy kitakarítsák az irodát, és hogy valami rendet varázsoljanak a különböző helységekben. A cég alkalmazottjai azonban mindig elöl hagyják a jegyzeteiket, és a különböző fontosabb irataikat, persze szanaszét az asztalon. Az iroda takarítás része pedig az asztal letörlése, tehát az iratok új helyre kerülnek, mert nem lehet megjegyezni mi hol volt.
Ti kinek adtok igazat? Az irodatakarítás végzőinek, akik elkeverik az iratokat, meg minden személyes cuccot amit az asztalon találnak, vagy a cég alkalmazottjainak, akik felelőtlenül szanaszét hagyják az irataikat. Végeredményben jogosan döntenénk, ha az iroda takarítás mellett döntenénk, hisz ők csak a munkájukat végzik, az ő munkaköri leírásukba nem szerepel az a feladat, hogy az iratok rendbe rakása, mert ez a cég alkalmazottjainak a feladata! Vita helyett el lehetne gondolkozni ezen a cikken, hogy igen is az irodatakarítást végzőknek van igazuk.